E-book "Straffe koffie - op gesprek bij vrijwilligersorganisaties"

Een jury van deskundige fijnproevers nomineerde de voorbije drie jaar 30 organisaties voor de Prijs voor het Vrijwilligerswerk. Deze 30 organisaties kregen een forum om te vertellen waarom ze zo uniek zijn. Je vindt het resultaat in een receptenboek van voortreffelijke vrijwilligersorganisaties! Wat motiveert vrijwilligers om in hun vrije tijd te werken? En waarom net in die organisatie? Straffe Koffie, die vrijwilligers…! Na het lezen van dit e-book deelt u ongetwijfeld deze mening. U kunt nieuwe ingrediënten ontdekken die van pas kunnen komen in uw eigen organisatie. Of u wilt zelf aan de slag als vrijwilliger: dan vindt u hier ongetwijfeld ideeën!

Een aantal lezersreacties gesprokkeld:

"Vanaf het eerste ogenblik was onze interesse gericht op deze uitgave omwille van de diversiteit. Ik bedoel dat deze uitgave een mooie bundel is met projecten die  een zeer divers doelpubliek bereiken met als rode draad het vrijwilligerswerk in de zeer ruime betekenis van het woord. Deze uitgave lijkt op het eerst zicht een ode aan het vrijwilligerswerk dat in veel gevallen de cement aanreikt in de diverse geledingen van onze samenleving. Het nodigt alvast uit om verder in te grasduinen. Alvast bedankt."
Johnny Cypers - de Brug, Hasselt

"Wij gebruiken deze publicatie als werkdocument en leidraad voor onze nieuwe activiteiten. Deze publicatie is een goede aanzet tot netwerkverbreding en samenwerking met andere organisaties. Alvast bedankt."
Françis Deckx - KWB, Sint-Pieter

Download hier het e-book of mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. om de papieren versie (5 euro) te verkrijgen!

Met de steun van

logo_vlo.gif